Posted by: Rikke | 25. januar 2011

Søg og du skal finde

Jeg har lige brug for noget hjælp” sagde kæresten til mig i telefonen. “Kan du ikke lige hjælpe mig med at finde der der lånecomputer, jeg fik da den gamle gik i stykker. Den ligger nok inde på reolen i det bageste værelse“.

Det lyder jo uskyldigt nok og selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe.

Hvis det ikke lige var fordi, at det er det værelse som jeg har gået og smidt alle vores private ting ind i … og som efterhånden er ved at være fyldt op.

Indtil videre har jeg fundet en computertaske med et ekstra batteri, strømforsyning og mus – men ingen computer.

Skriv et svar

Kategorier

