Posted by: Rikke | 14. februar 2011

Når vi ikke dykker

Efter et bad og en grundig afvaskning, er jeg praktisk taget ren igen – dog puster jeg mest af alt cement ud af næsen, når jeg pudser næse.

Grunden?

På grund af antallet af turister (læs: de manglende turister) havde centerets daglige leder besluttet, at tiden i dag skulle bruges til at male på centeret.

Da jeg er blevet udstyret med en yderst fornuftigt dykkeraftale, synes jeg at det ville se pænt ud hvis jeg gav en hånd med, selvom jeg ikke er ansat på centeret.

Så vi blev udstyret med pensler, ruller, maling og pollyfilla og gik ellers igang.

Det var sådan set hyggeligt nok at gå der og småsnakke og male. Og så er det jo lige min slags håndværk der ydes her i Egypten; der bliver ikke dækket af, man går ikke så meget op i om der males lidt ind på dørkarmen, man bruger ikke grunder, eller tid på at sikre at overfladerne er støvfrie og alle huller – uanset størrelse – bliver ordnet med pollyfilla.

Det ser pænt ud nu – men jeg vil på ingen måde garantere for holdbarheden og kan med sikkerhed sige, at en stor del af det, vil rasle af næste gang det regner hernede.

I morgen skal der dog dykkes igen – og malerpenslerne overtages af de instruktører der var ude og dykke i dag.

Skriv et svar

Kategorier

