Posted by: Rikke | 14. februar 2011

Weekendsysler

eller

Hvordan kan det være de alle klumper sig sammen og ikke indgår i samfundet?

Nu hvor firmaet kører på lavt blus (og halv løn til alle), er der lidt mere rum og frihed til de ansatte. Så HJ havde fri både lørdag og søndag og vi tilbragte dagene hjemme i lejligheden.

Lavede brunch, der blev indtaget mens vi hørte “Mads og Monopolet” live via nettet. Var en tur på “The Old Market” for at kigge på dykkerudstyr. Handlede ind til mad de næste par dage. Spiste lakridser og var på nettet. Så en film på tv’et. Fik kødsovs og pasta til middag, mens vi så fredagens udsendelse af “X-faktor”.

… man kan tage danskeren ud Danmark – men kan man tage hr og fru Hakkebøf ud af den dansker der rejser om på den anden side af jorden?

 

Responses

  1. Så sandt som det er sagt….. 🙂
    Kan varmt anbefale “Min Kone er Skidesur” som podcast fra DR2

  2. Lakridser, kødsovs og pasta. Hvad skal man med mere?;o))

  3. -> Catruzze: fra en udenlandsdansker til en anden og jeps 😉 Skal da straks tjekke (den anden) skidesure kone ud – pt. hører jeg lydbøger på iPotten når jeg er ude og sejle – det er en rigtig god opfindelse.

    -> finold: ja, jeg troede også at det ville være nok – men har fundet ud af, at jeg har et udækket behov for gær, kopattesalve, bacon og Herômes negleprodukter … så jeg har en ønskeseddel klar til de første danskere der kommer herned 🙂


Skriv et svar

Kategorier

