Posted by: Rikke | 23. februar 2011

At læse over skulderen

Som skoleunge var noget af det værste jeg vidste, at blive læst over skulderen. Den der situation når læreren (eller lærerinden, for gammel er jeg) stod der bag en og kiggede på det man skrev.

Da jeg startede denne her blog, var det for at have ét sted, der kun handlede om vores år hernede. En samlet pakket af det år vi vil være væk, så at sige.

Det primære fokus var mig og hvad jeg kunne bruge bloggen til.

Revolutionen og folks bekymring for os, gav bloggen en anden start end beregnet – og det vigtigste blev, at forsikre alle derhjemme om at vi var ok, og at der ikke var nogen fare på fære.

En noget mere dramatisk start end jeg nogensinde havde regnet med.

Det var dejligt at høre fra folk derhjemme. Nogen kommentere på bloggen, andre via kommentarfeltet i facebook og andre igen via mails eller Skype.

Og jeg kan mærke, at den interaktion, der har været med andre herinde, gør mig glad, og jeg samtidig noget behovet over at kunne se at bloggen daglig har en 150-200 hits.

Så tak til dig og dig og alle jer andre der læser med, kommentere her eller der – det betyder noget og jeg læser alt hvad du skriver med stor glæde.

Responses

  1. Jamen selvfølgelig følger jeg med. Jeg har været og er så spændt på at følge med på jeres eventyr – altså fra sidelinjen, ikke 😉

    • Det ville da ellers være så hyggeligt hvis I kom ned … jeg er sikker på, at jeg kunne skaffe en deal på noget dykning – special price for you my friend 🙂

      Men ellers er sidelinjen også helt ok og ligesom jeg fra sidelinjen følger med i årstidernes skiften og verdensfirmaets vækst …

  2. Kære Rikke
    Jeg(vi)læser glad og gerne dig over skulderen hver dag.
    Det er spændende at følge jer i det egyptiske og kigge på billederne fra jeres bolig.
    Håber alt snart bliver helt normalt,med turister og sådan…

    Nyd varmen,her er det pivende koldt,der tales om 10-11 graders frost om natten visse steder og nu sneer det igen,igen..

    • Kære C.O

      Velkommen til her.

      Dejligt at høre at man er en del af dagligdagsrutinen 😉

      Jeg glæder mig også til at tiderne bliver lidt anderledes og måske endda sådan at jeg kan rejse lidt i landet, har nemlig en ide om at Sharm el Sheikh – på godt og ondt – nok er lidt anderledes end resten af Egypten, og det kunne være spændende at se hvad landet ellers indeholder.

      … og vejret … ja, det ser jo ikke ud til at blive bedre helt endnu – og her i dag, har jeg faktisk for første gang været ude og solbade. Det blev ikke til mere end en times tid, for jeg er blevet dårligere og dårligere til at ligge i solen – men lidt farve vil jeg gerne have.

  3. super god blog, virkelig nem at finde rundt i:D har selv en:
    http://8klblaabjerggaardskolen.wordpress.com/2011/02/06/hva-sker-der-for-folk/

    • Tak skal du have Line – og velkommen til.

      Og tak for linket til jeres klasseblog – det er sjovt at opdage sådan en blog og få indsigt i hvad sådan en flok unge går rundt og tænker på 🙂


Skriv et svar

Kategorier

