Posted by: Rikke | 5. marts 2011

Det første skridt er altid det sværeste

Da jeg tog afsted var det med en fast beslutning om, at året her også skulle bruges på mentalhygiejne og på at komme i bedre fysisk form.

Det første bl.a. via mindfulness og det sidste bl.a. via løb, svømning og yoga.

Men så kom den der hverdag, beslutninger, bekymringer og alle de andre ting i vejen … og jeg nåede ikke rigtig rundt til det.

Og det var også ok. Jeg havde et eller andet sted givet mig selv noget tid til at finde ind til det fornødne overskud (selvom jeg er klar over at netop udførelsen af de ting, giver det overskud der er brug for for at kunne gøre det… dilemma)

Men det korte af det lange er, at jeg nu sidder klar i mit løbetøj og når jeg har trykket “enter”, så er jeg den der er smuttet …….

Skriv et svar

Kategorier

