Posted by: Rikke | 5. marts 2011

Fod under eget bord

Siden vi kom til denne lejlighed, har jeg ønsket at få et spisebord, så vi ikke behøvede at sidde indenfor og spise krumbøjet i sofaen.

Jeg fik arrangeret 3 plastisk stole ved indflytningen, men noget bord blev det ikke til.

Og sidenhen har jeg kigget, pranget og ikke mindst talt om det her bord jeg gerne ville have.

I forbindelse med aftale om leje af lejligheden i endnu en måned, snakkede jeg med udlejer og spurgte om hun ikke bare kunne købe et for mig, for så fik jeg det da til en ordentlig pris og kunne få det fragtet hjem

Og hun kom så med det i dag – og det er lige blevet indviet.

Faktisk blev det indviet med den middagsmad vi fik til frokost, fordi gassen slap op i går aftes og vi derfor gik på hovedet i seng uden aftensmad.

Skriv et svar

Kategorier

