Posted by: Rikke | 5. marts 2011

Med mor-posten

Så sad vi der og snakkede over Skype … min mor og jeg.

Og det er stadig vinter i Danmark og koldt og foråret vil ikke rigtig komme.

Og jeg sagde til hende “Men hvorfor kommer du så ikke bare herned nu, istedet for til efteråret? Der er varmt og rart og ikke så specielt mange mennesker og sikkert til at få en rejse for en ok pris“.

5 minutter efter, sad vi så sammen og bestilte en rejse herned.

Til om en uge.

Så dejligt. Så dejligt.

For hende og for mig … og nu skal jeg have skrevet en en liste om alle de ting hun overhovedet kan orke at slæbe.

Jeg mener, vi har jo været her en måned og havde 120 kg. med.

…. men åbenbart også lidt for meget af det forkerte og for lidt af det rigtige 😉

Skriv et svar

Kategorier

