Posted by: Rikke | 7. marts 2011

Hvad du ønsker skal du få

Det er da næsten magisk, at lidt over en uge efter at jeg sender mine ønsker ud i verden, kan jeg læse på min mors Facebook status, at nu er tingene indkøbt – til hun kommer herned på lørdag!

Mange mennesker tror på, at hvis man siger hvad man ønsker sig højt og sender det ud i verden, så vil det også gå i opfyldelse – og det tror jeg sådan set også selv på, men det er nok første gang, at jeg har oplevet ting gå i opfyldelse så konkret, direkte og materialistisk.

… for ikke at tale om at universet lagde sig så præcis til rette, så Netto oven i købet havde flere af mine ønsker på tilbud i lige præcis denne uge…

Skriv et svar

Kategorier

