Posted by: Rikke | 10. marts 2011

Sociale medier

Da jeg oprettede denne blog, koblede jeg den til min personlige facebookprofil, sådan at venner og familie kunne få en nem adgang til at følge med i hvad der skete med vores år i sandaler.

Her 1½ måned senere synes jeg at bloggen tager lidt overhånd på min profil, så nu har jeg oprettet en side til bloggen – som alle der har lyst kan følge med på – eller lade være med, som det behager dem:

Siden hedder logisk nok “Et år i sandaler” – og man kan nemt søge den frem, hvis man har lyst til at blive medlem – man kan også klikke på billedet og komme direkte ind på siden.

Indtil nu har en del mennesker kommenteret på min posting på facebook, men på siden har jeg lukket for kommentarmuligheden, fordi jeg egentligt helst vil have kommentarene her på siden, sådan at den snak der måtte være, bliver samlet her.

Så i bund og grund er facebooksiden bare en anden form for RSS-feed for dem, der bruger facebook til at holde sig orienteret, fremfor en feedreader.

… jeg mangler at få forskellige småting til at spille sammen, men nu har jeg tilbragt nok tid foran pc’en for denne formiddag og jeg vil stikke futterne i sandalerne og komme ud i solen.

Responses

  1. Futterne i sandalerne og ud i solen 🙂
    Her ØSER det ned og blæser så jeg var ved at falde af cyklen da jeg absolut skulle
    ned i byen:-(

    • Det er som om at vinteren bare ikke _vil_ slippe taget i jer … pyha, men jeg håber det snart vender.

      Her har det også været blæsende og forleden kunne man ikke komme ud og dykke fordi Jetty’en (havnen) var lukket pga. vind – men det var ikke værre end at jeg stadig kunne tage en svømmetur i pølen.

  2. Jeg “feeder” dig. Synes nemlig et eller andet sted også, at man skal holde skæg og snot for sig. No pont intended!

    • Non taken og feed bare løs 🙂


Skriv et svar

Kategorier

