Posted by: Rikke | 15. marts 2011

Calling dr. Love

Sidder her med kaffe i koppen og i maven er der hjemmebagt brød og den jordbærsyltetøj, jeg ikke kunne lade være med at lave forleden.

Jeg skal ud og løbe og det har jeg lyst til.

Samtidig går jeg og overvejer om jeg skal se lidt mere seriøst på de mange smerter jeg går rundt med i min krop – og om det her løb gør tingene bedre eller værre?

Og det, sammen med min mors dårligdom i går, får mig virkelig til at mærke at jeg er langt hjemmefra, når man ikke bare sådan lige kan gå op til sin læge og blive tjekket ud og få hjælp.

Men nu løber jeg – og jeg håber på at min mor har det bedre når vi snakker sammen her om lidt.

Skriv et svar

Kategorier

