Posted by: Rikke | 17. marts 2011

Det gode i det onde

Det gode er, at jeg nok alligevel ikke har givet min mor salmonella .. det onde er, at først kom jeg ned og ligge og i går blev også HJ sløj.

Det må have været en eller anden virus min mor har samlet op i flyet, for i går nat begyndte jeg at blive dårlig. Jeg drømte at jeg var ude og sejle og var blevet søsyg .. og så vågnede jeg og opdagede at det der med kvalme og lyst til at kaste op ikke kun var en drøm.

Og dagen i går blev så tilbragt i sengen (og på toilettet) og det eneste jeg havde lyst til var at dø langsomt.

Og jeg havde så dårlig samvittighed over, at jeg havde tvangsfodret min mor dagen før og havde forsøgt at få hende med forskellige steder, for nu forstod jeg til fulde hendes madlede og lysten til bare at ligge i et mørkt rum.

I dag er jeg sådan nogenlunde kommet til hægterne – og så må vi se om vi kan få noget ordentligt ud af de to sidste dage min mor er hernede på besøg.

Responses

  1. Rigtig god bedring til jer alle tre…

  2. Ej, hvor må det være ærgerligt, ikke at kunne nyde hendes besøg fuldt ud

  3. Åhr nej, rigtig god bedring.

  4. Nu er vi heldigvis alle sammen raske igen – og har fået internettet tilbage, så jeg kan få sagt tak for omsorgen 🙂


Skriv et svar

Kategorier

