Posted by: Rikke | 25. marts 2011

With a little help from my friends

Når jeg sådan går hen og bliver noget blå, som jeg har været med dagen i dag, plejer det at hjælpe at tænke på og nedskrive de ting i mit liv jeg er glad for, dagens gode oplevelser og alle de ting jeg er taknemlig for

… jeg plejer sjældent at komme særligt langt, før jeg har det bedre og føler mig taknemlig og priviligeret igen … og dernæst glad og tilfreds.

Og jeg ved, at jeg et priviligeret menneske på så utrolig mange måder og en af tingene er mine venner.

Jeg har gode og nære venner og veninder. Folk som holder af mig og folk jeg holder af.

Nogen af os har fulgt hinanden i mange lange år og andre venskaber er af nyere tid.

Da min mor skulle herned sørgede en af vores venner for at hente nogle dykkerting vi manglede og leverede dem til min søster, så min mor kunne få dem med. Og da han kender vores glæde ved Wassim Hallah, købte han da lige hans kogebog og lagde den blandt tingene.

Og lige nu, har min gode ven og overbo sørget for at hente mine gode – og meget savnede finner – fra min lejlighed, sådan at en anden af vores venner kan komme forbi og tage dem med, når hun rejser ned og besøger os.

Hun kommer på søndag og jeg har sørget for at hun kommer til at bo i samme kompleks som os … og jeg glæder mig til at have et kendt ansigt, sådan lige i nærheden de næste 4 uger.

Der er så mange ting, der ville være så meget anderledes hvis det ikke var for de venner jeg har … og hvert eneste menneske jeg har i min omgangskreds beriger mig på en eller anden måde.

Og det har altid været mit store ønske, at jeg, når jeg blev voksen … som vel nu må være “når jeg bliver gammel”, kunne bo i et stort hus/kompleks/gård/landsby med alle mine venner og alle mine veninder…

Skriv et svar

Kategorier

