Posted by: Rikke | 5. april 2011

Beskæftigelser jeg kan stryge af listen

Da killingen kom til verden, strejfede tanken om at blive katteavler mig da lige lidt.

Ikke professionelt (om sådan nogen findes), men sådan et lille hygge avleri.

Det er så meget effektivt strøget af listen.

Den her uge med alt for lidt søvn på grund af manglende kat og sulten killing, kat der skal tisse og ikke kan finde ud af kattebakke og endelig kat der bare helt vildt gerne vil ud til flokken af hankatte, har fået mig til at indse, at det ikke er en verden skal jeg ind i.

Sådan en hunkat der er i løbetid, er da bare noget af det værste der findes … i verden!

Hold op hvor kan hun skabe sig og være rundt i hele lejligheden på en gang.

Og selvom resultatet er sødt …. vil jeg aldrig mere nogensinde kunne holde ud at have en hunkat i løbetid … og da slet ikke flere.

Men resultatet fra sidst er da sødt:

Skriv et svar

Kategorier

