Posted by: Rikke | 15. april 2011

To slags dage

Man kan sige at jeg lever to parallelle liv hernede – et dykkerliv og så det almindelige.

Når jeg dykker flere dage i træk, er det noget med at komme tidligt op og smadret hjem. Selvom det som sådan er både hyggeligt og afslappende nok at være ude på båden en hel dag, så tapper det også en for alt hvad der hedder overskudsenergi.

De helt basale behov kommer i højsæde; mad – søvn.

Når jeg så har været “i land” et par dage, kan jeg mærke at energien igen komme snigende og jeg har overskud til at skrive til folk, blogge og i det hele taget gøre andet end at spise og sove.

Har haft nogen rigtig fine dykkerdage, med mantaer og fint vrag (Thislegorm) og skal også ud i dag – og det glæder jeg mig til.

Men jeg glæder mig også til at jeg derefter skal holde et par “fridage” og lade op igen.

Skriv et svar

Kategorier

