Posted by: Rikke | 17. april 2011

Varme æg

Det er blevet varmt hernede.

Rigtig varmt.

Der ligger et tågedis over himlen og en varm vind puster til en – og havde det ikke været tilfældet havde det været nærmest ulideligt.

Det minder mig om dengang jeg boede på Gran Canaria og når vi havde Siroccoen, der blæste varm luft og sand fra Shahara ind over øen. Heldigvis er der ikke sand i luften her … men varme, det er der nok af.

Og det er bare begyndelsen siger de.

Det bliver varmere endnu.

Og jeg tænker ved mig selv; kan det virkelig det?

Men heldigvis er det en tør varme, så man bliver ikke klam og fugtig som når man er nogle steder i Asien.

Men jeg skal love for at vejret er vågnet op til dåd, til alle de gæster (og min gamle studiekammerat) der skal komme herned i påsken – og holde deres påskeferie her.

Og får de ikke skidne æg hernede, så får de i hvert fald varme æg.

Skriv et svar

Kategorier

