Posted by: Rikke | 30. april 2011

Mad, motion og (misse)katte

Hmmm…. jeg troede da jeg i det mindste ville få et enkelt “god bedring” på mit sidste indlæg… men hvad jeg har fået, er en lang næse, og en mail fra min mor hvor hun skriver, at hun håber inderligt at det der svimmelhed vil gå over …

Godt så!

Kan så konstatere, at det her i hvert fald ikke er en medlidenhedsblog – og jeg vil så gå tilbage til at skrive om “mad, motion og (misse)katte” som nogen ellers har beklaget sig over at bloggen kun handler om.

Update på kattene: Lillekatten kommer nu ud når vi kommer hjem – og hver eneste gang den store kat bliver fulgt af den lille kat, smelter mit hjerte lidt.

Update på motion: efter en del uger er jeg nået op på “uge 4” i mit løbeprogram … og igår snød jeg og løb kun 4½ minut istedet for 5 … og må konstatere, at jeg er nødt til at løbe før kl 9 for ikke at gå til af varmen.

Update på mad: den står på grill i aften. Vi hoster et efter-afskeds-party. Tænder op i grillen og folk kommer selv med det der skal grilles. vi drikker de øl og den vi der er tilovers fra festen i onsdags (jep – ligesom alle andre voksne fester jeg i hemmelighed når de små er lagt i seng).

Jeg står også for noget salat og brød. Derfor står der nu to brød og hæver på mit bord … og jeg er er lige kommet hjem efter mine indkøb til salat….

Og her er Egypten jo så utrolig fin – for efter indkøb kan jeg transportere mig selv hjem for mindre end en krone, sætte en kop kaffe over og så vente på at mine vare bliver bragt hjem til mig for omkring en femmer.

Dét er da luksus.

Responses

  1. Jamen,så rigtig god bedring

  2. God party.
    (man må skrive om lige det man har lyst til)
    God ide at nævne det med kommaterne, så fik jeg det gjort.
    Rigtigt god bedring.

  3. Arj, men havde du kunne læse tanker, havde du alligevel vidst hvor meget medlidenhed, der blev sendt i retningen af Egypten.

  4. øj … og det var næsten ikke for at tigge om medlidenheden, at jeg skrev som jeg gjorde … og så virkede det alligevel 😉

    Er spændt på hvor meget party, der ender med at blive – for varene er ikke kommet! Helt fantastisk at stå her ½ time før folk skal komme og mangle alting … kul, salater, paptallerkener … så nu er kæresten sendt til butikken med en kopi af kvitteringen, ordre om at uddele reprimande og for at købe nogen kul – så grillen i det mindste kan tændes, og så må det blive kød og brød om ikke andet……..

    *øv!
    ,

  5. Det er da lige før, det er bedre end nye bøger? Hvis det så virkede… håber, I får mad.

  6. Pas på dig selv ….. grillen er varm.

  7. Åh det endte med at virke … folk blev mætte og mætte folk var glade folk … og jeps, grillen var varm og bøfferne møre … åh sikken herlighed.

    (og velkommen til fæt’ar flems)

  8. […] der handler om skavanker … så jeg kan ikke længere beskyldes for kun at skrive om de tre M’er  … men jeg skal nok snart skifte spor til noget mindre […]


Skriv et svar

Kategorier

