Posted by: Rikke | 2. maj 2011

Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af

Nu er det sådan at jeg tilfældigvis ved, at det er sjældent, om aldrig, at kæresten er inde forbi min blog, så derfor kan jeg godt røbe, at da han var taget på arbejde for at tjene til vores ophold, stod jeg op og lavede en stak pandekager.

Bare til mig selv.

Og bagefter miksede jeg jeg mig en jordbærshake – og nød det hele sammen med en ostemad i skyggen på terassen.

Og hvad han heller ikke ved er, at det hele var muligt at lave fordi jeg i går investerede i en håndblender (med piskeris og minihakker) – som jeg her på vej ind i vores 4. måned hernede alligevel gik hen og købte på trods af simple living og begrænset køkkenplads.

Responses

  1. Det synes jeg bare, der er SÅ meget i orden og hvor kan man snart bedre nyde sådan en jordbærshake (uhmm, bare navnet!), end i Egyptens sol og sommer 🙂

    • 🙂

      …en gang rød grape blendet med isterninger og et strejf af honning er også rigtig god i varmen ….ummmm

  2. SÅDAN!

    • 🙂 … og velkommen til

  3. Det kunne jeg godt spise, hele dagen.

    • og det kan jeg vel egentligt også … elsker kolde pandekager med smør …. men hader al den motion man skal dyrke for at opveje konsekvenserne … så det bliver ikke en hverdagsfornøjelse.

  4. Og du åd dem alle sammen selv – RESPEKT!!!
    🙂
    Simple living – I know that!! 😉 det virker ikke helt efter hensigten.
    Godt du fik købt din mikserdims!

    • Åh ja – jeg åd hver eneste en helt selv … og senere brugte jeg hakkeren lige for næsen af kæresten, der sad og skrev ved pc’en.

      Han opdagede ingenting … ikke så meget som antydningen af et lille spørgsmålstegn tegnede der sig over ham, så det er ikke utænkeligt at andre husholdningsgenstande kommer til at berige vores verden hernede…


Skriv et svar

Kategorier

