Posted by: Rikke | 11. maj 2011

Ferskenduft

Mit hjem dufter af den skål ferskner, der står på mit køkkenbord.

Og mens jeg suger duften til mig, forstår jeg til fulde de seksuelle lignelser, der er med denne frugt.

Den berusende duft, den bløde ferskenkind … for ikke at tale om den lighed frugten har med dele af den kvindelige anatomi:

De lå og kaldte på mig i supermarkedet. Bad om at komme med mig hjem. Og jeg planlægger at give dem et efterliv som ferskenkage, karameliseret ferskner til yoghurten … og gemme et par stykker til en lækker ferskensuppe med rejser, som jeg på et tidspunkt har fået serveret af min mor.

Jeg har ikke rigtig opskrifter til noget af det og må tage det lidt som det kommer, men når øret bliver ved med at drille, kommer dagen i dag til at gå med at lege med ferskner.

P.s. 13 LE for et kg. ferskner.

Responses

  1. Ferskener der mooner, nu har jeg set det med.

  2. Jeps, det er sådan noget vi kan her *smask lige op i fjæset* og så ovenikøbet på en fødselsdagsdreng 🙂


Skriv et svar

Kategorier

