Posted by: Rikke | 13. maj 2011

Kvinde kend din krop

Alle dem der er trætte af at høre om mine skavanker rækker en hånd op….

…..

Ingen?

Udover mig … altså?

Ok, så er du altså også selv ud om det .. men hvis du ikke gider, så kan du kigge på Werner Laus blog og læse om det der er i vandet, når jeg er hjemme op pleje mine skavanker.

Kan fortælle at da råbet lød, stod min kæreste og var ved at tage sin våddragt af .. og med dragten nede om hofterne og dykkermasken i hånden kastede hans sig over bord var så heldig at få fisken at se.

Men der var jeg altså hjemme og pleje ørene og det ser ud til at have hjulpet, for da jeg var ude i går oplevede jeg ikke nogen problemerne med ørene (7-9-13).

Til gengæld har jeg taget et nyt skridt ud i læringen af min egen krop. Denne gang er det den venstre side af min kæbe jeg har fået fornøjelsen af at lære at kende.

Det startede med at jeg havde ondt i tænderne, men i løbet af natten er smerten trukket længere op i kæben og sidder nu mere der hvor kæben og øret mødes … uanset om det er tænder eller kæber – eller kæbehulen eller hvad *anden det er, så jeg tror at jeg skal finde ud af komme en ny tur til lægen, når jeg har talt med vores forsikringsselskab.

Det er nogen super kompetente læger der er i det trykkammer der er her i Sharm – i hvert fald når det gælder dykkerrelaterede emner – og selvom jeg har ondt i tænderne/kæben, så tror jeg at meget sandsynligvis er dykkerrelateret, da kroppen og specielt vores forskellige hulrum har det med at reagerer når de udsættes for tryk.

Men indtil jeg kan komme til lægen, så tror jeg at jeg tager et par smertestillende og en løbetur en time på øjet.

Responses

  1. Det lyder som det stadig er problemer med ørerne, du må se at komme afsted til lægen.
    God bedring.

  2. Måske – måske noget andet. Lige pt. skriver jeg dog med mit forsikringsselskab om hvorvidt jeg har fået lov til at dykke eller ej … og om jeg derfor kan komme til læge eller ej ..

    Øv

  3. […] startede jo egentligt i midten af maj med ondt i […]


Skriv et svar

Kategorier

