Posted by: Rikke | 17. maj 2011

Tik-tak-tjek … og sol i ansigtet

Er de sidste to dage blevet tjekket af læge og tandlæge. Har nu de to mediciners ord for, at jeg er fit for fight og klar til dykning.

Der er talt godt og grundigt (og med mange og med store ord) med forsikringsselskabet og alt er også ok der.

… så nu kan jeg komme ud og dykke igen – og da de lover over 30 grader i morgen stigende til fredag, så er det rigtig rart at være på en båd, hvor det lufter lidt og der er højt til loftet.

Responses

  1. Åhr, du må gerne sende lidt af varmen nordpå, hvis det bliver for meget hos jer.

  2. Skal se hvad jeg kan gøre – men vi havde egentligt bare den varme vi selv skulle bruge … og det var superdejligt igen at være ude på en båd og dykke.

    Havde to rigtig flotte dyk … og det ene af dem var endda mit yndlingsdyk … Yolanda/Shark, dykket fra Yolanda og på den utrolig smukke ydrevæg.

    Jeg er så meget back!

  3. Dejligt at du er hel frisk igen.

    • tak skal du have .. og ja, (siger jeg og håber på at det holder….)


Skriv et svar

Kategorier

