Posted by: Rikke | 21. maj 2011

Første dag i skolen

Jeg har haft tøj lagt frem til i dag … men ombestemte mig alligevel lige før. Jeg kender alt og alle – og alligevel er det som første dag i skolen.

For jeg starter på min divemaster i dag.

Jeg skal i øvrigt hilse og sig at du skal stille på centeret kl. 8.00 i morgen – medbringende logbog, alle dine certifikater, lægeerklæring og bevis for dit sidst førstehjælpskursus…” sagde min kæreste i går, da jeg mødtes med ham i byen.

“Jeg skal have …. dum, dum, dum .. hvad fanden var det nu?” – tænkte jeg her for lidt siden da jeg stod op.

Jeg var nødt til at vække min kæreste, der ellers for en gang skyld var kommet sent i seng i går og næsten lige så sjældent, havde mulighed for at sove længe.

Men nu tror jeg næsten at jeg er ved at være pakket og klar – skal lige have noget morgenmad i skrutten og skrællet nogen gulerødder.

For når det er første dag i skolen må man også meget gerne gøre et forsøg på at skifte chokolade og cola ud med frugt, grøntsager og nødder.

Responses

  1. Held og lykke.

  2. Dejligt at du nu er kommet i gang,selvom det kom bag på dig.

  3. Hold da op. Sej tøs.

  4. Tak skal I have … det kom ikke bag på mig, det var planlagt at jeg skulle starte, jeg vidste bare ikke at jeg skulle stille med alle de der ting, netop den dag.

    … det virker til at blive rigtig godt og jeg har fået en super sød instruktør!


Skriv et svar

Kategorier

