Posted by: Rikke | 22. maj 2011

Dive Master Trainee

I går havde jeg min første dag som DMT (Dive Master Trainee) og alting gik meget bedre end jeg havde forventet og selvom jeg kom træt hjem, var jeg høj på succes.

I dag fik vi så 60+ nye elever.

En efterskole med fokus på sport, der har sine elever hernede for at tage Open Water eller Advanced Open Water.

Så i dag kom jeg træt hjem – med oplevelsen af, at jeg stadig har pænt meget at lære.

Men hvor er de søde – de unger, teenager, præ-voksne … skønne mennesker.

Og hvor giver det liv til centeret med så mange folk.

Og selvom det er hårdt for de 8 instruktører og os to DMT der er sat på opgaven, sammen med vores “skrankepiger”, det egyptisk mandskab og resten af administrationen – så er det også en sjov opgave. Og fedt at vores dykkercenter er udvalgt til at klare opgaven for andet år i træk.

Det bliver en fed uge og jeg kommer til at få så meget virkelig fantastisk træning proppet ind på superkort tid.

… og mine tanker går til resten af centerets gæster, har selv oplevet at være på dykkerferie med en hel efterskole og det var en udfordring jeg ikke var klar til på det tidspunkt. Håber de her folk er bedre rustet og at vi måske formår at “fylde” mindre i resten af gæsternes verden.

Responses

  1. Det lyder spændende med et læs elever. Hvilke opgaver, skal du tage dig af?

  2. I går var mine opgaver alt fra meget ukomplicerede opgaver som at hente/bringe papirer ml. konferencecenter og dykkercenter og læse prøvespørgsmål op for en gruppe læsesvage elever samt trøste en der var sendt op af vandet i utide til de mere komplicerede og dykkerrelaterede opgaver som at hjælpe ungerne med at finde udstyr der passede, hjælpe dykkerinstruktøren med at sørge for at eleverne fik gennemført de øvelser de skulle lave under vand, og sidenhen sikre at alle eleverne kom ordentligt op af vandet og fik skilt deres udstyr ad og vasket det.

    …pyha det blev en lang sætning … men det var også en lang dag…

  3. Det lyder til at have været en lang dag, men du lyder også glad.

    Nogle gange er det jo rart at mærke, at der er brug for en 🙂

  4. Ih hvor det glæder mig på dine vegne. Nu kan du rigtig mærke, at der er brug for dig. Nu er der ikke tid til at “kede” sig. Held og lykke med uddannelsen.

  5. lange dage … men ja, sjovt og givende 🙂


Skriv et svar

Kategorier

