Posted by: Rikke | 23. maj 2011

Må jeg godt gå i seng nu?

Vi er begge så baskede, at ideen om at dele en pakke saltstænger til aftensmad virker rigtig.

Både i går og i dag har vi været på fra 8 morgen til 19 aften.

Ind og ud af vandet. Svare på spørgsmål og distribuere hjælp hvor den end behøves – og det kan mærkes på krop og i hovedet.

De andre instruktører siger, at danskere spørger markant mere end folk fra andre nationer … og jeg spørger om det virkelig kan være rigtigt?

…. men klokken har sneget sig over syv – jeg har taget et bad, tjekket mine mails og facebook og jeg synes så bestemt, at jeg kan høre min seng kalde på mig …. bare en lille morfar, en aftenlur … bare lige ligge ned og strække kroppen ud og mærke åndedrættet helt ned i maven.

Ville det ikke være godt?

Spørger jeg mig selv……

Responses

  1. Er det en ny slankekur? måske ikke lige den sundeste.

    • har aldrig troet at jeg skulle blive så træt at jeg ikke orkede at lave mad … men det har jeg nu oplevet et par gange hernede – desværre (eller måske naturligvis) har jeg ikke tabt mig en pind på det!

  2. Godnat med dig!!
    Går ud fra at øret har det bedre?

    • Tak skal du have.

      Min barotraume har det fint og det jeg havde med mit andet øre/kæbe/tand har (forhåbentligt) vist sig at være en tand, der nu er fikset.

      Med håb og kryds for fingrene… eller som vi siger hernede: Inshallah (إنشالله‎)


Skriv et svar

Kategorier

