Posted by: Rikke | 26. maj 2011

Hviledag

Efter nogen hektiske dage har jeg “hjemmearbejdsdag” … skal læse på min teori og lave nogen kundskabstester.

Og jeg skal nok komme dertil.

Men indtil nu har jeg nydt killingen i diverse afslappede stillinger, spist morgenmad uden jag, hørt Mads & Monopolet på genhør, ryddet op og gjort rent … taget mig en lille bitte morfar sammen med kattene – og generelt bare fået slappet lidt af i min godt brugte krop.

Arbejde er godt – det er hvile også.

Responses

  1. Ej, hvor har den en sjov måde at ligge på – ikke meget “rulle sig sammen” på kattemåden der 🙂

  2. 🙂 nope – det er en “splatterkat” vi har os der – specielt når hun er rigtig træt


Skriv et svar

Kategorier

