Posted by: Rikke | 30. maj 2011

En lille smule delikat

Snakkede med en af de mere hardcore dykkere igår. Stor, tatoveret og behåret og netop derfor var det lidt spøjst, at han på forespørgsel om hvordan han gik og havde det, svarede “at han havde haft det en lille smule delikat i går”.

Min nysgerrighed var naturligvis vagt og da jeg fik spurgt nærmere ind til sagen, viste det sig at indtagelse af røde bøffer og 2 flasker rødvin, fulgt op af (mange) øl på en bar og drinks på et diskotek, havde medført en sen morgen og en opvågnen hvor ikke alle detaljer fra gårsdagen var lige tydelige.

Som eksempelvis hvordan han var kommet hjem, hvorfor døren stod pivåben og tøj og penge var spredt ud over hele lejligheden.

Hos mig er det totalt charmerende og underspillet at kalde en klassisk brandert og mega tømmermænd for “en lille smule delikat”.

… og uden at der har været sprut og tømmermænd involveret i min dag i går har min nat og morgen alligevel været en lille smule delikat – og jeg er glad for at mit program i dag holder mig tæt på toilettet – for det bliver brugt flittigt.

Responses

  1. Ha ha ha!
    Hvor er det skønt understated – og så af en mand!
    Det kunne en anden (ja, mig) godt lære en del af

  2. jeps – også mig, der har det med ind i mellem at blive lige lovlig grafisk i mine beskrivelser


Skriv et svar

Kategorier

