Posted by: Rikke | 29. juni 2011

Om lidt tipper Danmark

Jeg har pakket og genpakket og pakket om igen … men må sande at uanset hvordan jeg pakker tingene, så bliver kiloene ikke færre – så jeg har måtte gå den tunge gang og træffe beslutninger om hvad der skal med og hvad der skal blive herhjemme.

Jeg rejste til DK med to tasker og omkring 19 kg – de 11 af dem har jeg smidt af i min lejlighed … og på mystisk vis rejser jeg tilbage med 2×23 kg (og en slat) og jeg gruer for at få transporteret taskerne ud til lufthavnen.

Når man bor 5 minutter fra Hovedbanen er det for langt at slæbe og for kort til at få en taxi – men jeg har allieret mig med min nevø … der dog ikke skal slæbe, men bare køre min cykel tilbage til min cykelkælder, sådan at den forhåbentligt kan klare slæbet.

… men hvis Danmark tipper lidt i eftermiddag, så er det nok fordi at jeg og mit fly slipper landingsbanen … og jeg har fået min overvægt med mig….

Responses

  1. Jeg synes ikke rigtig, at jeg har kunne mærke noget, så enten er du ikke kommet afsted, alternativt var det kun Sjælland, som du fik til at vibrere?

  2. Jeg gjorde ellers mit bedste .. og fik også skældud over at _begge_ mine tasker vejede et kilo for meget … og tænkte ved mig selv, at det så nok var godt, at jeg i panik inden afgang hev for 4 kilo blandet rugbrød, prosciutto, rullepølse og bacon op af taskerne og smed over i rygsækken.

    … men vi kom godt hjem – maden og jeg.

  3. Så overvægten var flyttet til håndbagagen, som de ikke tjekkede?

    Det lyder egentlig også fornuftigt, at tage de lækre sager i håndbagagen, i tilfælde af, at kufferten ikke når frem 🙂


Skriv et svar

Kategorier

