Posted by: Rikke | 1. juli 2011

… og så lige 5 dage mere…

Jeg føler mig efterhånden mere og mere som en Klovborg Ost, efter hvert lægebesøg – dels fordi jeg får tjekket diverse huller (i hovedet vel at mærke) og dels fordi standardsvaret efterhånden bliver ved med at være …. liiiige lidt mere! 

Og gårsdagens lægebesøg var ikke nogen undtagelse.

Mellemørebetændelsen var forsvundet og barotraumet var helet op … men dem murren jeg havde observeret ved venstre øre, var betændelse i det ydre øre – så jeg er nu på øredråber, fortsat vandhviletid og næsespray.

Det er fint med et par dages ro, noget læsning af teori ved poolen … men jeg havde nu ellers glædet mig til at komme ud i det rigtige hav igen.

Dog vil jeg hellere være helt sikre på, at mine øre er i orden inden jeg giver mig i kast med vandet – så det må tage den tid det tager.

Med mine øre og osten.

…. har indkøbt specielle dykkerørepropper hjemme i DK og de skal i den grad testes når alting er ok igen … håber de forhindrer yderligere øreproblemer!!!

Responses

  1. Øv, altså.

    Fik du tjekket ørerne af en dansk læge, mens du var hjemme?

  2. Jeps – pænt meget øv. Men sådan er det.

    I og med at jeg er fraflyttet DK har jeg ikke nogen sygesikring derhjemme og har en ide om at det nok er pænt dyrt at gå til læge derhjemme – og min gamle læge stoppede med at praktisere i december … så jeg har ikke rigtig en læge derhjemme mere.

    … men jeg tror på at den læge jeg har nu er kompetent og dygtig og det er ikke min oplevelse at jeg bliver overbehandlet.

  3. […] Efter en dejlig dag i Dahab, gik turen endnu engang til lægen … og lige som sidst skulle jeg liiiiige have et par dage mere. […]


Skriv et svar

Kategorier

