Posted by: Rikke | 13. juli 2011

Under overfladen

Fik et (næsten) go fra lægen … “der er 5% betændelse tilbage og du må gerne dykke hvis du kan holde øret tørt“.

Og så rullede han et stykke gaze/plaster sammen og stak mig det.

Så i de sidste 2 dage har jeg været ude og dykke.

Med mine nye dykker-ørepropper og hætte.

Og indtil videre er det gået uden problemer, både under vand og om natten, hvor betændelsen ellers er kommet snigende de andre gange.

Så vi håber lige så stille.

Og jeg er begejstret.

Ligesom jeg er over de gæster vi har haft hernede i den senere tid; sjove, søde og interessante folk – som man har kunne dele røverhistorier med og tage med et lille stykke under den overflade, der er vores helt almindelige hverdag.

Responses

  1. Det var dejligt at læse 🙂 Ønsker dig nogle gode dyk.

  2. Tak skal du have – det har været tiltrængt at dykke … og i dag har jeg så en tiltrængt fridag


Skriv et svar

Kategorier

