Posted by: Rikke | 22. juli 2011

Om at få det hele med

Ved Blue Hole i Dahab hænger der mindetavler om dem der er dykket ned i hullet, og ikke er kommet op i live igen.

Der er mere end en.

Alligevel vil jeg vove en påstand om, at dykning, som sådan ikke er farligt, hvis man ved hvad man foretager sig, og man respekterer de fysiske (og psykiske) grænser vi mennesker har, når vi bevæger os ud i det våde element.

… og selvom jeg næsten ikke magter det, er dagen i dag sat af til at læse om netop de grænser.

Til brug for min eksamen.

Og resten af min dykkerkarriere.

Responses

  1. Godt du tænker over tingene.Hvornår skal du til eksamen?

  2. Har været til første del af den skriftlige eksamen og skal tage anden del når jeg har fået læst færdig …. problemet er bare lidt at jeg åbenbart kun kan holde mig vågen til at læse når jeg kører på med fuld air con og godt med lakridser.

    Hvis jeg ikke snart bliver færdig bliver jeg trommetyk 😦


Skriv et svar

Kategorier

