Posted by: Rikke | 1. august 2011

… og jeg siger tak

عميل MORE العزيز، كل عام وأنتم بخير بمناسبة شهر رمضان الكريم

siger en besked, der ligger i min indboks, og er fra mit internetselskab.

MERE Kære kunde, hvert år, og Happy Ramadan Kareem

siger Google Translate at det betyder.

Og klokken var 5 da jeg vågede badet i sved, fordi strømmen altid går klokken 5 om morgen og stopper ventilatoren, der snurrer hele natten for at flytte varmen, der ellers ellers ligger som en tung dyne over os.

Når jeg står op drikker jeg mindst en liter koldt vand, for at holde skindet på næsen, efter alt det vand jeg har sved ud over natten.

Jeg kunne ikke forestille mig at gå en dag – for slet ikke at tale om en måned – i møde uden vand.

Men glædelig Ramadan – Ramadan Kareem – til dem der skal.

 

Skriv et svar

Kategorier

