Posted by: Rikke | 3. august 2011

Mere end halvvejs

Et halvt år (og en lille sjat dage) siger kalenderen vi har været her – og det betyder at halvdelen af vores sabatår er blevet fortæret af tiden ….

Jeg er mere end halvvejs i min divemaster – mangler mest af alt noget småtteri … og så lige at overvinde mig selv og spinge ud fra spidsen af båden…. baglæns ….og iført alt mit udstyr.

Planen var et storstilet opsamlingsindlæg her halvvejs i projektet …. men jeg må konstatere at den varme der er her halvvejs, suger energien ud af mig når jeg kommer hjem efter en lang dag på søen …. så det må komme senere.

Men skal der være en konklusion må den være:

  • Vi lever
  • Vi trives
  • Vi fortryder ingenting
  • … og gør det selv, hvis du overvejer at forfølge en drøm og holde et sabatår
Skriv et svar

Kategorier

