Posted by: Rikke | 4. august 2011

Sympati-ramadan

Det er som om at følgerne af Ramadanen smitter.

Jeg er træt som var min alder det dobbelte, og forleden vågnede jeg midt om natten med en kæmpe hovedpine – og måtte konstatere, at jeg åbenbart havde fået alt for lidt at drikke i løbet af dagen.

Men det er heller ikke helt nemt, at stå der og tylle litervis af koldt vand ned, mens det egyptiske staff blot hælder endnu en spand havvand over hovedet, eller sætter sig i så koldt som muligt, så de ikke smelter og dehydrerer alt for meget.

Man kan godt mærke på tempo og energi at folk ikke er på toppen, og hvor man end går sådan om eftermiddagen, så sidder der mænd og halvsover på deres poster.

… men så er det godt at man kan få Ramadan-råd og jeg vil her bringe råd #7, som jeg selv overvejer at tage til mig:

7. Decorate your crib
Add some festivity to your spare surroundings by dressing the place up with a Ramadan banner, balloons and streamers. Even after a rough day, coming home to a decorated home is a boost to the spirits

… kan sige at for mit vedkommende hjalp det også, at komme hjem efter en hård dag, og have en kæreste, der bl.a, havde brugt sin fridag på at købe ind til aftensmad inklusiv ingredienser til drinks …

Skriv et svar

Kategorier

