Posted by: Rikke | 14. august 2011

Natlæge

Jeg er stadig ved at få fikset min tand og det inkluderer selvfølgelig besøg hos tandlægen.

Og det er så her at Ramadanen og andre skikke kommer ind i billedet.

For her i Egypten er der det, nogen drømmer om i DK:  frihed til at bestemme egne åbningstider. Frihed på alle hylder endda.

Så da receptionisten fra klinikken ringede i går (jeps, der er også åbent om lørdagen) for at jeg skulle booke en tid, kunne jeg her søndag vælge mellem kl. 15, 20.30 eller 22.

Derhjemme ville jeg have været over lykkelig for aftentider … hernede overvejer jeg om jeg kan holde mig vågen til kl.20.30 ….

 

Responses

  1. kanskje det er for varmt å arbeide på den varmeste tiden av dagen.. dessuten er de ikke særlig vennlige nå under ramadanen : ) våre venner har det tungt iallefall.. inntil de har fått mat og drikke !

    lykke til med den tand !

    • det er vist kun her i Ramadanen han har så sent åbent .. og tak for hilsen til tanden, den har det bedre 🙂


Skriv et svar

Kategorier

