Posted by: Rikke | 19. august 2011

“Lykken er at tisse med udsigt til Råbjerg Mile”

… proklamerede en veninde fra toilettet, på et tidspunkt hvor en gruppe veninder og jeg var samlet i hendes sommerhus på Skagen.

Udsagnet er printet i min hjerne … og lidt på en video, der blev optaget deroppe og ligger i en skuffe derhjemme i DK.

Jeg hører sætningen i mit hoved, når jeg sidder på tønden et sted og har et smuk udsigt, hvilket faktisk sker oftere end man lige skulle tro, da ikke alle toiletter har matterede vinduer eller lukkede døre.

Og en af de smukke udsigter viste sig på det hotel, en ven boede på da hun har hernede tidligere på året:

Oppe på siden af en skråning, mellem planter og træer og med udsigt over kysten og havet.

Så kunne man sidde der og filosofere lidt over livet.

Og nej, ingen kunne kigge ind, for vinduet fungerede som et spejlglas:

Og selvom det ikke er Skagen og sommer derhjemme, så er det nu alligevel ganske fint … og det er i øvrigt min arm og spidsen af min næsetip, der spejles til højre i billedet.

 

Responses

  1. : )) jeg tror jeg ville hatt problemer med å utføre mitt ærend med den utsikten.. tror jeg hadde glemt hvorfor jeg kom : ))

    ha en god dag der i syd..

    • 🙂 … det kan jo ske for selv den bedste at man går i står med sine gøremål – men så kan man jo bare nyde udsigten.

      Og tak, det har været en dejlig dag – håber det samme for dig.


Skriv et svar

Kategorier

