Posted by: Rikke | 21. august 2011

Mango Lassi

Jeg kan ikke huske hvor jeg egentligt smagte den først, men jeg tror det var hjemme i Danmark og kærligheden til drikken blev bare bestyrket som jeg gensmagte den rundt om i den varme verden og i Indien især.

Og lykken er at bo i et land hvor butikkerne bugner af mangoer i forskellige former farver og størrelser, så man har mulighed for at smage mango i mange former.

Det er også ret godt når man savner en eftermiddagssnack og kan gå ned i den lille lokale butik, finde en lækker moden mango, fløjlsblød yoghurt og hjemme blende begge dele med lidt vaniljesukker og en håndfuld isterninger.

Der er søndagsstemning i hjemmet og min mango lassi satte prikken over i’et.

Responses

  1. Uhmmm!

  2. Ja tak de er også gode på Sri Lanka.

  3. ja, uhmmm og netop – de er gode på Sri Lanka og her i mit køkken. Og er der friske mango næste gang du kommer på besøg, skal du smage hvor gode de er!


Skriv et svar

Kategorier

