Posted by: Rikke | 26. august 2011

Hurra for dansk lortesommer og skilsmisser

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at besøg hjemmefra er kilden til stor glæde og forventning – og om 14 dage kommer hele tre venner og besøger os… og vi glæder os!

Glæder os til at være sammen med nogen mennesker man kender og som kender os – på godt og ondt. Glæder os til at snakke, hygge, grille, dykke og dase.

Mens kæresten leger teknisk dykning med drengene og forbereder sig til at kunne dykke ned til 100 meter, skal jeg hygge mig med veninden – med noget sol og strand og vand … for det der solbadning og almindelig badning er egentligt ikke noget jeg rigtig har gjort i, siden min mor var på besøg i starten af vores år hernede.

Da jeg forleden skypede med en veninde, snakkede vi om at hun måske skulle komme herned og tilbringe julen sammen med os, da ungerne skulle være sammen med deres far.

Og mens jeg sidder og venter på at få en bekræftelse på det, taler jeg med min kusine på fjæsen og hvis ikke alt går galt, så kommer vi til at fejre dobbeltfødselsdag i september*.

Og alt det kan jeg takke den dårlige sommer og skilsmisser for – for med deres hjælp får vi måske lige pludselig meget mere besøg.

* Min kæreste og min kusine er født samme sted, samme dag og samme år – det har vi moret os meget over i familien…

Responses

  1. så kom der noget godt ut av det :))

    god weekend til deg !

  2. jeps – der findes ikke dårligt vejr, så længe der er rejsemuligheder ned til varmen 🙂

    … skilsmisserne er lidt mere vanskelige at løse, men efterveerne kan i hvert fald også have godt at varmen…..

    Og god weekend tilbage

  3. Dejligt hvis kusinen kommer i sept.og bedsteveninden til jul.

  4. dejlig er netop lige præcis det det er 🙂


Skriv et svar

Kategorier

