Posted by: Rikke | 27. august 2011

Om at være en eventyrlysten fru Hakkebøf

Jeg vil jo egentligt rigtig godt. Det der med at kaste mig ud i det dybe og bare tage afsted og afprøve mig selv og grænserne og verden.

Og det er vel også derfor jeg sidder her lige nu, istedet for hjemme på Vesterbro.

Men på en eller anden måde gik det så lidt i stå efter det – og alt for meget af min tid er gået herinde bag de orangefarvede vægge, med udkig til den varme verden.

Vi har snakket om dit og om dat og om hvor vi gerne vil hen og hvad vi vil se – men det er ikke rigtig blevet til mere og jeg har været tilbageholdende med at rejse selv.

Men nu har vi taget springet – og med et par fridage til kæresten i posen, og en taxi der kommer om 15 minutter, kører vi ud i det blå – med retning mod Dahab og håbet om at vi finder et sted at sove i nat.

 

Responses

  1. Enjoy 🙂

  2. Åh, det vil jeg gøre

  3. slik hadde vi det også, da vi flyttet til Danmark.. vi ble sittende.. visste ikke hvor vi skulle ta veien..

    håper dere finner mange flotte opplevelser langs den veien dere valgte : )

    god reise !

  4. det var en dejlig tur … og selvom det sikkert ikke er en fin egenskab, så glæder det mig lidt at høre at andre også kan have den samme kombination af rejselyst og apati 🙂


Skriv et svar

Kategorier

