Posted by: Rikke | 27. august 2011

Syslerier #3

Man kan ikke tage pæne billeder af lever og spæk aka leverpostej in the making, så jeg vil spare alle – inklusiv mig selv – for en collage i leverpostejfarver og bare nyde strømmen af velduft, der kommer fra min ovn.

Og med 1½ kg. omdannet lever og spæk tager ovnprocessen noget tid, da der skal bages af 2 omgange.

Men så har vi også til et par dage …. og deling med et par venner.

Og til det rugbrød jeg også tog ud af fryseren og som skal danne grundlag for aftensmaden i dag, som kommer til at bestå af leverhejser med bacon og champignon.

 

Responses

  1. HOLD OP jeg savler jo ned i tastaturet

  2. 🙂 En gang lever og spæk hjembragt fra DK i frossen tilstand … og allehånde fra en vens veninde og så var jeg igang.

    Og så endte det med at vi knapt nok nåede at smage det, fordi vi lige pludselig var i en taxa på vej til Dahab.


Skriv et svar

Kategorier

