Posted by: Rikke | 2. september 2011

Om gamle ting og nye øjne

I morgen får vi besøg.

Min søde kusine kommer forbi. Hun sad derhjemme og drømte om sol og sommer og måske noget yoga, og jeg sad hernede og tænkte på Dahab og yoga og måske noget besøg.

Og nu får vi at se hvor meget af det der kommer til at gå op i en højere enhed – eller om vi bare tager poolen og Sharm versionen.

En lille liste med ønsker er sendt mod hjemlandet og hernede er den sidste æske gajoler blevet fortærret, med ro i sindet over at nye forsyninger er på vej.

Jeg er blevet hjemme i dag, for lige at få sat lidt skik på rodehytten her, da kusinen skal bo på sovesofaen i stuen.

Og jeg glæder mig.

Glæder mig til at se hende og hendes samvær – og så glæder jeg mig til, at se byen jeg bor i med andres øjne – synes altid at nye øjne bringer andre ting frem … og sådan vil det nok også være her.

Responses

  1. ønsker dere en riktig god weekend og håper dere får en hyggelig tid sammen !

  2. tak skal du have


Skriv et svar

Kategorier

