Posted by: Rikke | 14. september 2011

Der kom en pause forbi

Det var ikke planlagt.

Den der pause fra bloggen.

Men pludselig tørrede ordene ind og alt hvad jeg ville sige, blev hængende inde i mig.

Og et eller andet sted syntes jeg ikke, at det jeg havde at berette, nødvendigvis var interessant for eftertiden eller andre.

Tanken med denne blog, var at samle mit år hernede et enkelt sted og måske i sidste ende transmogriffe bloggen til en bog, så jeg havde et samlet minde om vores sabbatår.

Men minder er nødvendigvis mere end ord og foto. Og nogengange er det man ser endimensionalt, men man har kun sine egne øjne at se med og det man hører hører man med sine egne ører-

Og pludselig snublede jeg over en video fra en dykkerferie jeg havde på Maldiverne for nogle år tilbage. Fanget af en andens kamera.

Det så sådan ud … og kigger man godt efter, er jeg med på 2-3 af billederne. Mine minder fanget af en andens linse.

Sjovt.

 

 

Responses

  1. jeg synes det er fantastisk å se slike bilder men jeg kunne ikke tenke meg å dykke selv.. der var et par skapninger jeg iallefall ikke ville møtt.. murene og hai : )

    takk for turen : ) og ha en god dag !

    ps! det er din dagbok.. det er dine tanker.. skriv om det som betyr noe.. for deg.. ikke oss andre !

  2. Velbekommen – hajen var nu ikke noget at være bekymret for. Vores guide på turen kaldte dem “low battery shark” … fordi de simpelhen er så dovne og lade.

    Om dagen finder dem i huler hvor de ligger og sover. Hvis man forstyrer dem, tager de et par finnetag og lægger sig ellers til at sove et nyt sted.

    På dansk hedder de ammehaj, på engelsk nurseshark og de er ganske ufarlige.

    Og også tak for påmindelsen om bloggen 🙂


Skriv et svar

Kategorier

