Posted by: Rikke | 14. september 2011

I sandhedens klare lys

Alle har sikkert prøvet det der med at synge højt og skrålende med høretelefoner på. Været enig med sig selv om at det lød ret lækkert, indtil illusionen er blevet brudt, når nogen hev høretelefonenerne af en.

Sådan er det åbenbart også med mig og zumba.

På mit gamle arbejde var der zumbatimer. Vi dansede lystigt afsted i kantinen eller et mødelokale.

Og jeg var lækker.

Kunne nærmest alle trinnene. Havde de løseste arme og mine hofter sagde swung!! når jeg gav den til de latinamerikanske toner.

Nu har jeg så to gange været til zumba hernede.

I et fint rum med meget stort spejl.

Og jeg har i den grad fået hevet høretelefonerne af ørene!!

Hende min lærer har alt det swung!!, rullende hofter og lækre armbevægelser som jeg mente, at jeg også havde.

Mig?

Jeg er hende der står nede bagved og laver strækmarch til musikken …

1-2-3-4 og ryst den boootyyy.

Det ser ikke kønt ud

Responses

  1. Ha ha ha… du er så sjov og helt garanteret skøn, når du svinger, Rikke 🙂

  2. Og så har du ligeså totalt styr på selvindsigten som hende med swong, og du skal nok komme efter det , så længe der er rytme er der vej 🙂

  3. Pyt med om det ser godt ud bare det er sjovt 😀

  4. Skal jeg være ærlig, så er det lidt sjovere uden spejl – også fordi at hende læreren hele tiden fanger mit blik og smiler stort … og jeg så kan se mit eget akavede smil smile tilbage.

    Men jeps selvindsigten er der styr på – rytmerne halter så bare lidt efter 😦

    … til gengæld har jeg ikke ondt nogensteder efter zumba, hvorimod det pilates jeg gav mig i kast med i går, gør nullernaller i maven i dag.


Skriv et svar

Kategorier

