Posted by: Rikke | 20. september 2011

# 299

I morgen vil jeg – om guderne vil og vejret holder – tage mit (loggede) dyk nr. 300.

Det hedder sig, at når man runder et 100-tal skal man dykke nøgen.

Da jeg ikke er 100% på, at jeg ikke har overset et dyk et eller andet sted, har jeg valgt at fejre det med kage.

Kage er så nok også det der gør, at jeg ikke fejrer det nøgen … [indsæt skævt smil].

Men mit liv kan ikke lide mine kageplaner – så halvvejs inde i kagebagningen stod ovnen af og en ny flaske gas kan først leveres i morgen.

Og jeg havde ellers valgt at bage en drømmekage fordi jeg troede den var nem, men fandt ud af at den krævede uendelig mængder piskning af æg og 4 forskellige blandinger der skulle kombineres på kryds og tværs.

Så drømmekage blev det … men af den slags som man kan sige “in your dreams om”.

Men hvis bare dagen i morgen bliver bare en brøkdel så god som i dag – kan jeg kun sige “kom bare an” og tage hul på den næste række af 100–vis af dyk.

Responses

  1. De store gasguder vil åbenbart hellere se dig dykke nøgen end hjælpe med kagen…

    • så gik de desværre forgæves 🙂

  2. ,.

    • lige mine ord 😀

  3. ,

  4. […] # 299 […]


Skriv et svar

Kategorier

