Posted by: Rikke | 12. oktober 2011

Magiske ødelæggelsesfingre

Min morgen blev lidt hektisk, da min kæreste inden afgang pludselig stod med en iPod, der istedet for at spille musik crashede og bagefter ikke ville lege ordentligt med pc’en.

I dykkercenteret har han ry for at være usædvanlig rolig og velafbalanceret – men jeg tror ikke jeg lyver, hvis jeg siger at venner og familie har set andre sider af ham og at det ikke var den allermeste velafbalancerede side der blev vist frem under “Operation genetabler iPotten”.

Og selvfølgelig ville uheldet, at forleden dag, da jeg skulle til pilates og ville have musik i ørene, tog jeg kærestens iPod på vej ud af døren, istedet for min egen.

Den var løbet tør for strøm og da jeg derfor ikke kunne tænde den, blev den smidt tilbage i posen og jeg tænkte ikke mere over det.

Indtil i dag.

Hvor det selvfølgelig var mig, der sidst havde haft fat i kalorius og derfor også var den der havde ødelagt dyret.

Jeg ved godt hvordan det ser ud fra hans side: den virkede sidst, jeg har haft fat i den og nu virker den ikke – ergo min fejl.

Og det værste er at det ikke er første gang jeg har haft fat i nogen af hans, som bagefter er gået i skuddersmadder.

… og jeg begynder så småt at overveje om jeg virkelig har magiske ødelæggelsesfingre, eller om det bare er som hjemme hos min søster, hvor hendes eksmand altid bad hende om at rejse fra sofaen, når han ledte efter noget, fordi hun en enkelt gang havde siddet på det han ledte efter …..

Responses

  1. Jeg vil da godt smede en vikingeøkse til dig så du kan give den gas med den i pod, se så er der grund til at brokke sig 😉

    • en vikingeøkse ville da være fin at have, så det siger jeg da pænt tak til … men jeg tror nu ikke at der er kærestepoint, på ligefrem at smadre iPotten fysisk faktisk 🙂


Skriv et svar

Kategorier

