Posted by: Rikke | 19. oktober 2011

Job håb

I den sidste tid har jeg snakket om job med flere forskellige – og flere af dem har sagt, at det da var virkelig modig at sige mit job op, i en tid med finanskrise og høj arbejdsløshed.

I nat drømte jeg, at jeg blev tilbudt to forskellige jobs. Den ene af dem netop fordi jeg havde dykket i et år.

I virkeligheden ved jeg stadig ikke, hvad jeg egentligt kunne tænke mig at lave når jeg bliver voksen når jeg kommer hjem.

Der er 3½ måned tilbage.

Mon ikke det går på en eller anden måde?

Responses

  1. Jeg er sikker på det nok skal gå. Du har fået så megen viden om dig selv og hvad du også duer til,at omgås og dele ud af det du kan.Held med det.Håber at der sidder en head hunter et sted og læser din blog. knus.

  2. det er altid godt at have sin mor i ens hjørne, tak for det og kys til dig i det kolde 🙂

  3. Som den foregående kommentator er jeg helt sikker på, at det nok skal gå! Dy har jo udviklet unikke kompetencer ved at tage af sted i et år og dem kan ingen tage fra dig.

    • Tak – det er altid rart at have flere end sin mor med på heppe-holdet … en havde jo håbet at de gamle kollegaer, man ved læser med på bloggen havde pippet op om ens fantastiske kompetencer 😉

      Havde det været første gang jeg rejste ud og bosatte mig udenfor DK er jeg også sikker på, at jeg var kommet hjem med unikke kompetencer – men jeg har gjort det før og synes ikke at jeg er vokset lige så meget ved det denne gang, som da jeg rejste ud tidligere.

      Det er dog altid godt at se sig selv og sit hjemland gennem nye briller og det gør man når man rejser væk.


Skriv et svar

Kategorier

