Posted by: Rikke | 28. oktober 2011

Skidt over snot

Jeg plejer at synes, at det er både lidt sjovt og sødt, når min kæreste udbreder sig – i fulde alvor – om hvor syg han bliver, når han bliver forkølet.

Og hvordan han drager paralleller til sin far, der var nødt til at gå i seng for nedrullede gardiner og fuld opvartning fra husmoderen, for at klare sig igennem sine forkølelser.

For som han siger “vi bliver altså bare mere syge end andre“.

Det er knapt så sødt, når han så lægger sig med selvsamme dødelige forkølelse, som jeg kun halvejs har rejst mig fra senge.

Og har lidt en forventning om, at jeg gør ham moderens omsorg efter.

Men jeg har lige skidt i bukserne, så der er ikke vanvittig meget omsorg at give ud af.

Det er ynk med ynk på.

… og vores ferieven er i øvrigt også blevet syg.

Skriv et svar

Kategorier

