Posted by: Rikke | 29. oktober 2011

Pænt skuffede fødder

Der var den der gang, hvor jeg skrev om mine sure tæer og ønsket om at få glade fødder og om den der butik, der lokkede med sine søde løfter.

Forretningen åbnede for et stykke tid siden og lokkede med sit store glade budskab: Glade fødder!

Og straks da den åbnede var jeg på pladsen, stedet og ved butikken for at se hvad de kunne gøre ved mine fødder. For var det nu en skotøjsbutik med sko til besværlige fødder, eller en klinik til behandling af samme?

Jeg kiggede og studerede … allerede med mine penge knyttet i mine små fedtede hænder, klar til at betale næsten hvad som helst for noget der kunne gøre mine fødder glade … massage, behandling, indlæg, forståelse for skavanker og ønsket om at komme til at gå bedre på de små fusser.

Og jeg blev slemt skuffet.

For hvad det hele handlede om var fiskpedicure.

Fisk pedicure! og manicure og cure all over the place. Bassin med små fisk der æder din døde hud. Fisk for hulen da!!

Jeg er dykker. Jeg er omgivet af fisk på en daglig basis. Jeg bliver med jævne mellemrum bidt af små rensefisk, når de misforstår mig for en stor fisk (torsk?) og tror jeg lige skal renses lidt.

Skulle det være topmålet af happy feet … first time in Egypt .. og fan-fucking-tastic?

… og hvis det endelig var så fantastisk, vil det så virkeligt være nødvendigt at bruge før og efterbilleder der er så tydeligt photoshoppet:

Jeg var skuffet … ja, jeg er endda stadig skuffet … Fisk pedicure …!!!

Det havde jeg ikke lige set komme.

 

 

Skriv et svar

Kategorier

