Posted by: Rikke | 30. oktober 2011

Vinter uden tid

Computeren siger at klokken er 5.35“, sagde jeg til min kæreste da jeg stod op her for lidt tid siden.

Jammen så er den forkert på den“, svarede ham i familien der bærer ur og har det bedst med at have styr på tiden.

Og jeg må indrømme, at der faktisk gik lidt tid før det gik op for mig, at det selvfølgelig er fordi at I er gået over til sommertid i Danmark og min PC er fulgt med.

Nu er det blevet rettet og jeg er tilbage på Egyptisk tid … og Egyptisk vejr og varmegrader.

Og jeg er ved at gøre mig klar til en dag på vandet, med blåt vand og blå himmel, og en har en trøje med i bagagen … for selvom vandet stadig er 26 grader og luften tit er oppe på 30, så kan man også mærke hernede at vi er på vej mod vinter og køligere vinde.

… og lige om lidt er oktober rundet og der er 3 måneder tilbage af vores eventyr og 3 måneder til at vi står i Kastrup og masser af vinter og vintertid.

Responses

  1. Det havde jeg da glemt! – så jeg har været meget tidligt oppe, her i Tågernes Land, hvor det nærmest er ligegyldigt, hvad tid på dagen det er, for alt heroppe er for øjeblikket bare diset og gråt. Diset og gråt. Og gråt med gråt på.

    Kan vand virkelig være 26 grader og luft 30!??


Skriv et svar

Kategorier

