Posted by: Rikke | 2. november 2011

Nåååe, det er derfor det hedder ferie!

Hev de sidste rene underbukser ud fra hylden, satte tallerkenen på bordet, da der ikke var mere plads i opvaskebakken og stod så lidt og kiggede på den voksende snavsetøjsbunke … og tænkte lidt ved mig selv, at nogen burde gøre noget ved det … men når man enten arbejder, er ude eller på vej et sted hen, er det svært at finde hullet til det.

Og overvejede at det måske blev nødvendigt at lave være med at være sammen med vores venner i aften – for at komme op på omdrejninger, og om de måske havde det på samme måde.

Indtil jeg kom i tanke om, at de jo går tilbage til et nydeligt ryddet værelse, med redt seng og en kuffert fuld af rent tøj. Og tænkte på at det måske er derfor man normalt ikke har eget hus og husholdning når man holder dykkerferie.

Men jeg er heller ikke helt så skarp som jeg plejer, for jeg gik i seng ved midnat og vågnede igen kl. 5.

Skriv et svar

Kategorier

