Posted by: Rikke | 4. november 2011

klynk og forståelse for samme…

Mine nye tro følgesvende er en boks med kleenex og en affaldspose til samme.

Ved ikke om det er fordi, at jeg jo blev smittet af en mandevirus at jeg er så ynkelig – eller om det er fordi at jeg, der ellers aldrig har feber og generelt er en (kropstemperaturmæssigt) kold skid, har feber.

Eller om det er fordi, at det at man får en ny sygdom ikke nødvendigvis gør at den anden sygdom slutter, så jeg i den grad skal sørge for at klemme ballerne sammen når jeg hoster eller nyser, for at sikre mig, at der ikke også er gevinst i buksen.

Ingen af de ting forhindrer dog min krop i at fuldføre sin cyklus, hvilket på sin vis er meget godt, for skulle jeg slå læk af et ondsindet nys, er jeg nu iført egyptiske bind i fruestørrelse.

Og det er så i øvrigt sidste gang jeg griner af min kærestes klynk når han er syg …. og over reklamer over utraslimme hygiejnebind, for jeg forstår så meget bedre, behovet for begge dele nu.

Responses

  1. Jeg føler med dig,og ønsker god bedring.

  2. tak skal du have

  3. Tror du ikke “bare” at du er SÅ syg fordi det er en anden slags bakterier?

    Vi har været meget mere syge hver gang vi har skiftet land!!

    • man siger at en ubehandlet forkølelse tager en uges tid at komme over og en behandlet omkring 7 dage … og det er vel også tilfældet her. Ukendte bakterier eller ej 😉

      Men jeg forsøgte mig med en middag ude i byen i går, og fik uden omsvøb at vide at jeg lignede en hængt kat … så jeg er også blevet hjemme i dag.


Skriv et svar

Kategorier

