Posted by: Rikke | 7. november 2011

*host*, *host*

Festen sluttede før den startede og jeg gik hjem, drak en kop te og så i seng.

Da klokken var to, troede kroppen den var senere, og jeg var vågen med min hoste. Et kort øjeblik gik jeg i panik, da jeg følte jeg ikke kunne trække vejret.

Men det kom da tilbage, mens jeg tilbragte de næste timer på sofaen. Og halsen blev smurt med lakrids og mere te.

Men som en gammel ladedør blev den ved med at knirke – halsen, åndedrættet. Og mens morgen bliver til formiddag, ryger en kop krydret chokolade gennem systemet. Og jeg overvejer hvordan jeg kan få smurt det hele ordentligt igennem, så jeg kan få lidt ro.

Istedet for at få det bedre, ser det ud til at jeg har passeret start og er gået ind i en ny runde.

 

Responses

  1. Hvor er det trals at du bliver ved med at være syg.Rigtig god bedring.

  2. Det lyder ærligt talt bekymrende.. Læge??.. Prøver igen.. LÆGE.. NU..

  3. …det ser ud til at jeg lige så langsomt er på vej op til overfladen igen … så jeg ser lige tiden lidt an.

    … magter ikke rigtig læge – også fordi at jeg ved, at uanset om jeg fejler noget eller ej, så får jeg bunkevis af medicin – fordi sådan gør man hernede….


Skriv et svar

Kategorier

